Профорієнтація

Діяльність маркетингової служби в ДЦПО – це інноваційний підхід  в організації профорієнтації молоді. Одним із завдань маркетингової служби є організація PR– кампанії для пропаганди позитивного іміджу навчального закладу та його репутації.

PR– кампанія– профорієнтаційний конкурс з елементами театралізації, під час якого проводиться рекламна кампанія за всіма професіями ДЦПО.

Ефективними заходами у налагодженні зв’язків з громадськістю є:

      Аналітичні (анкетування, зворотній зв'язок);

  • Он-лайн спілкування;
  • Організаційні (збори, свята);
  • Комунікативні (виступи адміністрації, фахівців навчального закладу, учнівські презентації професій "Жива бібліотека");
  • Діяльність засобів інформації (газети, журнали, сайти, ТВ)

Організація PR– кампанії в ДЦПО

1.      Співпраця з міським телебаченням:

  • 34 канал на ДТРК;
  • Створення телерепортажу про професії ДЦПО та учнів, які є відмінниками.

2.      Публікація інформації про ДЦПО. Про нас можна прочитати:

  • У газетах: «Вісті Придніпров’я», «Джерело», «Сільські новини», «Позиція», «Работа     + зарплата»;
  • У журналах: «Современное образование», «Быть лидером», «Експедиція»;
    У збірниках: «Абитуриент ХХІ века»;
  • У міському транспорті.

3.      Ярмарки професій, міські та районні Дні зайнятості молоді.

Організаційні заходи:

  •  Організація виїзних агітбригад в школи міста та області;
  • Виїзди театру ляльок, який проводить рекламну кампанію за всіма професіями ДЦПО;
  • Проведення «Днів  відкритих дверей», майстер-класів з професій, екскурсії по майстернях з метою ознайомлення абітурієнтів з азами професії;
  • Проведення конкурсу художньої самодіяльності та КВК, на який запрошуються випускники шкіл;
  • Створення експозиції «Запрошуємо на навчання», «Успіхи наших випускників», «Про нас пишуть»;
  • Надання послуг (перукарських, швейних) школам міста;
  • Робота професійно – предметних гуртків із залученням школярів;
  • Проведення товаристських зустрічей між учнями ДЦПО та шкіл Індустріального району з футболу, стрітболу;
  • Індивідуальна робота з батьками випускників шкіл.